fbpx
Produk Pilihan Di 3 Buah Negara

Merawat Kutil Dengan
Pantas

Menggunakan bahan-bahan semulajadi, selamat untuk digunakan
dan mempunyai kelulusan KKM

Free Delivery

Keseluruh Malaysia

SELAMAT

Tiada Kesan Sampingan

BOLEH BERJIMAT

Rawat sambil berjimat

LULUS KKM

Guna tanpa rasa was-was

Anda ada masalah- masalah ni ??

Masalah Ketuat

  •  Disebabkan oleh Human Papilloma Virus (HPV).
  • Menjangkiti semua bahagian kulit
  • Bahagian terjangkit akan menimbul,dan mengeras.
  • Boleh menjangkiti  melalui sentuhan. 
  • Menyebabkan pendarahan & rasa sakit.

Biji Kolestrol

  •  Lebihan lemak yang terkumpul di bawah kulit 
  • Semua orang boleh mempunyai biji kolestrol.
  •  Boleh “tumbuh” pada mana-mana bahagian kulit
  • Tidak mempunyai bacaan kolestrol tinggi juga boleh ada biji kolestrol
 

Masalah kutil

  •  Disebabkan oleh Human Papilloma Virus (HPV).
  • Boleh menjangkiti semua bahagian kulit
  • Boleh merebak memelalui sentuhan.
  • Boleh menyebabkan pendarahan dan rasa sakit
 
 

Produk Pilihan Anda

SET TITIS merupakan produk kecantikan buatan bumi putra, mengandungi 2 item iaitu SERUM TITIS dan TITIS SOAP yang mampu merawat masalah kutil, biji kolestrol, ketuat dalam masa singkat dan pada masa yang sama memutihkan kulit wajah anda.

Dikilangkan di kilang bertaraf GMP dan mendapat kelulusan KKM. Produk ini telah membantu lebih dari 5000 orang penggunanya

SET pilihan ramai

1 +
UNIT SUDAH TERJUAL

Mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia

Serum TITIS

  • Merawat Kutil
  • Merawat Ketuat
  • Merawat Biji Kolestrol

TITIS Soap

  • Memutihkan Wajah
  • Anti Penuaan
  • Memulihkan Sel Kulit

Kami Hanya Menggunakan Bahan Berkualiti Tinggi dan Selamat

Bahan-bahan yang kami gunakan


Serum TITIS

  • Limau Kaviar
  • Epal
  • Matsutake
  • Teh Hijau


TITIS Soap

  • Arbutin
  • Kaolin
  • Scutellaria Balcalensis
  • Saxifrage Sarmentosa

TAK  percaya dengan keberkesanan SET TITIS?
Cuba tengok TESTIMONI kami yang dah berjaya ni!

Testimoni

Keberkesanan produk bergantung pada individu
*Keberkesanan produk bergantung pada individu
Keberkesanan produk bergantung pada individu
*Keberkesanan produk bergantung pada individu
Keberkesanan produk bergantung pada individu
*Keberkesanan produk bergantung pada individu
Keberkesanan produk bergantung pada individu
*Keberkesanan produk bergantung pada individu
Keberkesanan produk bergantung pada individu
*Keberkesanan produk bergantung pada individu

Tak malu ke kalau orang asyik tegur ?
Rawat segera sebelum jadi makin teruk

Jangan tunggu sampai benda tu dah merebak dan jejaskan wajah baru nak rawat. 
Rawat masalah anda dengan pantas tanpa kesan parut seawal 2 minggu. 
DAPATKAN SEKARANG DENGAN HARGA RM 190.00 SAHAJA

Akak, abang tunggu apa lagi, mari kami bantu rawat masalah anda!
Tekan je butang kat bawah ni untuk tempahan